Разпиляна на атоми

[00:39:03] ° Acapella °: те не променят нищо, никой никога нищо няма да промени, защото ... е, аз съм Акапела и това е моят свят ...

... свят, в който хората не си тръгват, защото не са се намирали наистина някъде, някъде, където има значение и където биха могли да се върнат. Има много от тях, които съм искала да запазя до себе си, за които съм се жертвала и съм се молила да останат в живота ми, защото ми е било необходимо точно с тях да извървя неначертания път на едно бързо порастване. Но в моите надежди през цялото това време с пирон и чук някой набиваше бавната и мъчителна истина, че съм безсилна да задържа някого, който иска да си отиде. И още по-страшното беше, че не всички, на които съм подарявала своите стихове и откровения са ги приемали, не всички са ги разбирали и не всички са имали желанието да продължим заедно. Тогава започнах да вярвам. Отне ми цялата мъка на шестнайсетгодишния ми свят да проумея, че оставането в живота ми не зависи от мен, че не мога да избирам кой каква роля ще изиграе и колко дълго ще трае това представление. "Всички си тръгват", както гласи една книга. Да.
Сега раздавам себе си безразборно навсякъде. Понякога не достигам до другия. Понякога изобщо не се срещаме. Понякога думите отиват на вятъра. И понякога откривам това, което ме е спасило.
Хората ... защото някои от тях го приемат. Цялото това писане. Те нямат значение, никого насила не задържам в живота си. Аз съм изречена ... дори никога да не бъда разбрана.

2 коментара:

ji75ks каза...

Вероятно някои от тях го приемат, вероятно някои от тях и разбират...дори никога да не го разбереш ти .
И също така неосъзнато и неразбираемо за теб,може би някой ден някой от онези,който е останал, сам го е поискал...може би някой ден той ще е човекът, с когото ще промениш своя свят, ще искаш да го промениш и заедно да променяте това около вас, просто защото "акапела" не значи непременно да градиш сам, но и да откриеш колко по-хубаво може да е,по-спокойно,забавно и колко повече е удоволствието да създаваш заедно, като едно .
А останалото ... ще допълня после :)

Адриан Кирилов каза...

Светът на истини и надежди, на откровения и взаимно допълване...на любов и разбирателство - това е нашият свят, който единствени създаваме един за друг. Всяка твоя подарена нежна усмивка, мила дума и дълбок копнеж, достигат до сърцето ми, макар не винаги ума ми да ги разбира, така както ти. Това всъщност няма значение, защото... да права си, че не можеш да накараш някой да остане в живота ти, но и никой не може да раздели две слети, едно в друго, сърца намиращи истинския си дом едно в друго - нашите сърца! Затова, заради сигурността ми, че си моята сродна душа и поради желанието ми да бъдеш истински щастлива сега и завинаги, аз никога няма да си тръгна от теб и ще дам искрата на моя живот за теб! Това е най-скъпото и ценно нещо, което притежавам и вече ти принадлежи!
I will never ever going away, my Princess, and will love you every minute from my remaining life!

sono gia solo

Mood: "it falls apart from the very start. it falls apart"

Song: You+Me - Capsized

Book: "Как е" - Самюъл Бекет

Followers

Counting ..