Dead to the world

 Ще ми се да кажа, че се ядосах и ги пратих по дяволите. Да се похваля, че им се развиках и ги накарах да почувстват моето разочарование. Ще ми се да кажа, че от това излезе хубав стих или някое така необходимо прозрение или че поне си смених настроението в скайп. Но не.
 Всъщност си замълчах и някак въобще не разбрах как изгубих контрол. И сега ме боли глава от опитите да отстоявам себе си, защото трябваше да бъда там, но не съм. Интересува ме колко я вбесих и колко точно лоша ще изляза накрая. Не ми беше по-лесно да остана. Битката е все една и съща.
 Аз обикновено не правя така.
 Но надали сега имам силата да се смея с тях. Та аз не мога дори да потърся някого ... А така имам нужда да доразлея каквото е останало от чашата с преглъщаното и от утре да започна да я пълня отново.
 Не трябва да ми позволяват да вярвам в хората. Не трябва да ми дават дори да общувам с тях, защото после се боря със себе си, за да не ги нараня и да не им кажа колко те са ме наранили. Някой трябва да ме спре следващия път, когато започна да се надявам и да ми напомни колко горчи онова разочарование, дето уж го познавам. Трябва да ме разделят от тях, защото аз явно не се отделям достатъчно. И да не ме пускат, защото скоро ще ми свършат мастилото и думите да драскам по тея страници ...
 Щеше ми се да мога да кажа, че ги допуснах до себе си и разбраха защо постъпих така. Но не го направих. Те виждат инат в моето отчаяние.

Няма коментари:

sono gia solo

Mood: "it falls apart from the very start. it falls apart"

Song: You+Me - Capsized

Book: "Как е" - Самюъл Бекет

Followers

Counting ..